Muzica Noua | Videoclipuri Oficiale | Videoclipuri ale Artistilor Romani

0

Do it yourself | Promoveaza muzica pe care o produci

Do it yourself | Promoveaza muzica pe care o produci

Este o lupta destul de grea ce se da in industria muzica de pe la noi, care industrie nu se poate compara cu cea de afara inca dar se pare ca suntem pe drumul cel bun. De ce zic aceasta? Pentru ca incep sa vina si pe la noi bani si usile nu mai sunt atat de inchise catre alte piete muzicale. Este foarte greu sa ajungi sus, nu insa imposibil. O data ajuns este mult mai greu sa te mentii dar aceasta este deja alta discutie si poate va face subiectul unui alt articol viitor. Ca sa atingem direct subiectul articolului de fata pot spune simplu ca “daca nu te ajuti tu, in mod clar nu o va face nimeni”.


0

Do it yourself | Inregistrarea unei marci la OSIM

Do it yourself | Inregistrarea unei marci la OSIM

Dreptul asupra unei marci sau a indicatiei geografice este dobandit si protejat prin inregistrarea acestora la OSIM in conditiile Legii nr. 84/1998 privind inregistrarea marcilor si indicatiilor geografice. O persoana fizica sau juridica romana poate inregistra o marca, direct sau indirect orin Consilieri in proprietate industriala autorizati. Solicitantii straini trebuie sa apeleze la serviciile unor consilieri autorizati.


0

Pr Management si Promovare | Comunicatul de Presa sau Cine, Ce, Cand, Unde, De ce, Cum …

Pr Management si Promovare | Comunicatul de Presa sau Cine, Ce, Cand, Unde, De ce, Cum …

Care este formatul “general acceptat” al unui Comunicat Catre Presa ?

Titlul – Devine subiectul emailului in cazul in care trimiti comunicatul “over the web”. Trebuie sa fie scurt si mai ales sa aibe legatura cu ceea ce vrei sa transmiti. Este preferat un titlu banal de genul “Single Nou | X-ulescu – Hot” sau Videoclip Nou | “X-uleasca – Party in the hambar” decat un titlu “gasit” dar care sa nu spuna nimic: “Cel mai tare single al unui artist roman de care nu a auzit nimeni”, “Cea mai buna muzica ever”, “Link catre Videoclipul meu pe care l-am pus cu mana mea pe You Tube unde am reusit sa imi fac un cont” etc etc.

Data Publicarii – Data la care este publicat, trimis sau se doreste a fi publicat Comunicatul tau de Presa.

Introducere sau Lead – Dezvolta titlul de mai sus intr-o fraza in care sa raspunzi la intrebarile Cine? si Ce? De cele mai multe ori este singura parte citita a unui comunicat daca titlul a reusit performanta ca … emailul sa fie deschis.

Corpul Comunicatului – Raspunde in doua, trei fraze la intrebarile Cand? Unde? De ce? si eventual Cum? E recomandat sa pastrezi regulile de scriere si de exprimare ale “stilului jurnalistic”. Textul trebuie sa “curga”, sa fie precis si concis. Tonul este de preferat sa ramana neutru si factual iar vocabularul simplu, apropiat de colocvial, aceasta neinsemnand ca trebuie sa fie sarac. Retine doar ca nu compui poezie sau proza si, pe de alta parte, nu toti cei care vor primi comunicatul iti sunt prieteni si nici nu exista vreo sansa sa devina vreodata.

Ai grija la gramatica. Greselile gramaticale sunt acceptate oamenilor care scriu in ziare, pe bloguri, pe site-uri … pentru ca se grabesc, au mult de munca, pentru ca ploua, pentru ca cerul este albastru … Nu iti sunt acceptate tie, celui care trimiti comunicatul.

Datele de contact – Nu uita de acest aspect. Da autoritate la ceea ce trimiti si lasa posibilitatea sa fii contactat pentru detalii. Daca tot promovezi se presupune ca nu ai nimic de ascuns.

Atasament – Adauga linkul catre download single, download mp3, download foto, videoclipul de pe youtube, trilulilu, 220, videonews … Nu trimite sute de mega. Nu toate casutele de email permit mai mult de 10 mega … Nu toti oamenii din presa au conexiune la net nelimitata mai ales ca este la moda sa iti citesti corespondenta la o cafea cu un stick tembel de la un provider de servicii asemenea.