Muzica Noua | Videoclipuri Oficiale | Videoclipuri ale Artistilor Romani

0

Pepe pregateste “Unplugged Passion”, un nou concept de show “mai linistit”, “mai pasional”

Pepe pregateste “Unplugged Passion”, un nou concept de show “mai linistit”, “mai pasional”

In incercarea de a gasi “altceva” sau de a pune lucrurile in scena “altfel” din punct de vedere artistic, Pepe a gasit solutia … “mai linistit”. “Unplugged Passion” este noul concept la care Pepe lucreaza intens in ultima perioada. Este un proiect care se adreseaza celor ce vor sa il asculte intr-o interpretare chiar daca “mai cuminte”, cu siguranta, mult “mult mai pasionala”.

Experimentul “Unplugged Passion” se va concluziona intr-un turneu “acustic” ce va incepe undeva catre sfarsitul acestui an si va continua in prima parte a lui 2013. Totodata, piesele noi, compuse de artist in maniera de exprimare a acestui proiect vor deveni tracklistul unui nou material discografic.


0

Concert “Live & Loud” cu Daniel Lazar in Bucuresti, in Club Spice, Sambata 13 Octombrie

Concert “Live & Loud” cu Daniel Lazar in Bucuresti, in Club Spice, Sambata 13 Octombrie

Dupa o vara fierbinte si prelungita, plina de petreceri si evenimente private, Daniel Lazar revine pe scena cluburilor din Bucuresti cu noul sezon al turneului sau indoor “Live & Loud”. Primul episod, sambata aceasta, 13 octombrie, de la 23.00 in Spice Club.


1

Canalul Oficial de You Tube al celor de la Roton Music a fost inchis

Canalul Oficial de You Tube al celor de la Roton Music a fost inchis

Astazi a fost inchis Canalul Oficial de You Tube al celor de la Roton. Se pare ca “se intampla si la case mai mari” ca Atotputernicul Google impreuna cu “fiul” mai mic, You Tube sa dea lectii privind drepturile de autor … Nu ca as lua apararea cuiva sau as amenda vreo politica de marketing insa atunci cand o mare parte din strategia de promovare vizeaza sa faci cat mai multe vizualizari la cineva acasa trebuie sa ai in vedere ca acestea nu mai reprezinta nimic atunci cand acel cineva te da afara ca asa i se pune pe chelie sau pe server.

Nu se stie inca si de ce s-a intamplat tampenia de astazi. Banuim ca daca va deveni definitiva vom avea parte si de un comunicat din partea celor de la Roton, comunicat ce, oricum, trebuia sa apara deja. Pana la noi informatii insa si spre bucuria idioata a “concurentei” ramane cum am stabilit … “musicroton has been terminated because we received multiple third-party claims of copyright infringement regarding material the user posted.”


0

Guess Who este vedeta celei mai noi campanii motivationale a celor de la Tech School

Guess Who este vedeta celei mai noi campanii motivationale a celor de la Tech School

Guess Who este personajul principal al celei mai noi campanii TV pentru Tech School, programul educational inovator initiat de UPC Romania, ce se adreseaza copiilor si tinerilor cu varste cuprinse intre 11 si 19 ani, pasionati de tehnologie. Artistul apare in spot-ul publicitar de promovare Tech School, spot in care s-a alaturat copiilor atrasi de cele mai interesante domenii ale viitorului – astronomie, robotica si programare. Guess Who ii incurajeaza si indeamna pe toti copiii si tinerii pasionati de tehnologie sa isi urmeze visul si sa isi inscrie ideile de proiecte pe platforma TechSchool.ro. Astfel, ei vor avea sansa de a se numara printre cei trei castigatori ale caror idei vor fi transformate in realitate. Totodata, copiii si tinerii care inscriu idei de proiecte pe Tech School pot castiga un premiu special – un loc in tabara de vara NASA. in plus fata de marile premii, participantii care inscriu proiecte pana pe 27 iulie 2012 vor avea oportunitatea de a merge intr-o tabara de vara unde vor intalni alti copii pasionati de tehnologie, vor lua parte la jocuri interactive si ii vor cunoaste personal pe mentorii Tech School, care ii vor motiva si sfatui cum sa isi dezvolte proiectele. Guess Who va fi si el prezent in tabara Tech School, pentru a-i inspira pe copii.


0

Do it yourself | Promoveaza muzica pe care o produci

Do it yourself | Promoveaza muzica pe care o produci

Este o lupta destul de grea ce se da in industria muzica de pe la noi, care industrie nu se poate compara cu cea de afara inca dar se pare ca suntem pe drumul cel bun. De ce zic aceasta? Pentru ca incep sa vina si pe la noi bani si usile nu mai sunt atat de inchise catre alte piete muzicale. Este foarte greu sa ajungi sus, nu insa imposibil. O data ajuns este mult mai greu sa te mentii dar aceasta este deja alta discutie si poate va face subiectul unui alt articol viitor. Ca sa atingem direct subiectul articolului de fata pot spune simplu ca “daca nu te ajuti tu, in mod clar nu o va face nimeni”.


0

Pr Management si Promovare | Comunicatul de Presa sau Cine, Ce, Cand, Unde, De ce, Cum …

Pr Management si Promovare | Comunicatul de Presa sau Cine, Ce, Cand, Unde, De ce, Cum …

Care este formatul “general acceptat” al unui Comunicat Catre Presa ?

Titlul – Devine subiectul emailului in cazul in care trimiti comunicatul “over the web”. Trebuie sa fie scurt si mai ales sa aibe legatura cu ceea ce vrei sa transmiti. Este preferat un titlu banal de genul “Single Nou | X-ulescu – Hot” sau Videoclip Nou | “X-uleasca – Party in the hambar” decat un titlu “gasit” dar care sa nu spuna nimic: “Cel mai tare single al unui artist roman de care nu a auzit nimeni”, “Cea mai buna muzica ever”, “Link catre Videoclipul meu pe care l-am pus cu mana mea pe You Tube unde am reusit sa imi fac un cont” etc etc.

Data Publicarii – Data la care este publicat, trimis sau se doreste a fi publicat Comunicatul tau de Presa.

Introducere sau Lead – Dezvolta titlul de mai sus intr-o fraza in care sa raspunzi la intrebarile Cine? si Ce? De cele mai multe ori este singura parte citita a unui comunicat daca titlul a reusit performanta ca … emailul sa fie deschis.

Corpul Comunicatului – Raspunde in doua, trei fraze la intrebarile Cand? Unde? De ce? si eventual Cum? E recomandat sa pastrezi regulile de scriere si de exprimare ale “stilului jurnalistic”. Textul trebuie sa “curga”, sa fie precis si concis. Tonul este de preferat sa ramana neutru si factual iar vocabularul simplu, apropiat de colocvial, aceasta neinsemnand ca trebuie sa fie sarac. Retine doar ca nu compui poezie sau proza si, pe de alta parte, nu toti cei care vor primi comunicatul iti sunt prieteni si nici nu exista vreo sansa sa devina vreodata.

Ai grija la gramatica. Greselile gramaticale sunt acceptate oamenilor care scriu in ziare, pe bloguri, pe site-uri … pentru ca se grabesc, au mult de munca, pentru ca ploua, pentru ca cerul este albastru … Nu iti sunt acceptate tie, celui care trimiti comunicatul.

Datele de contact – Nu uita de acest aspect. Da autoritate la ceea ce trimiti si lasa posibilitatea sa fii contactat pentru detalii. Daca tot promovezi se presupune ca nu ai nimic de ascuns.

Atasament – Adauga linkul catre download single, download mp3, download foto, videoclipul de pe youtube, trilulilu, 220, videonews … Nu trimite sute de mega. Nu toate casutele de email permit mai mult de 10 mega … Nu toti oamenii din presa au conexiune la net nelimitata mai ales ca este la moda sa iti citesti corespondenta la o cafea cu un stick tembel de la un provider de servicii asemenea.


0

Comunicat de Presa | Cursuri de Organizare Evenimente

BiG Media Relatii Publice da startul programului de formare profesionala din anul 2011, cu un nou curs de Planificare si organizare a evenimentelor, propus in perioada 29-30 ianuarie 2011. Cursul se adreseaza celor care doresc sa lucreze in domeniul Relatiilor Publice ca event planner sau sunt interesati de organizarea unui eveniment de marketing in cadrul companiei unde activeaza.


0

Comunicat de Presa | Oana Zavoranu si Connect-R – Ma intreb

Comunicat de Presa | Oana Zavoranu si Connect-R – Ma intreb

Ca si preambul pentru lansarea noului single la care inca se lucreaza dar mai ales pentru ca este luna decembrie, luna cadourilor, Oana relanseaza “Ma intreb”, o piesa slow beat RNB in colaborare cu Connect-R care semneaza totodata si compozitia si productia single-ului.